Spørgsmål og svar vedrørende Centsoft Invoice

Vi anvender allerede fakturascanning – hvorfor skal vi skifte til Centsoft Invoice?

Scanning er kun en del af processen med at håndtere leverandørfakturaer. Med Centsoft Invoice effektiviserer du alle trin i processen: fra indkommende fakturaer til tolkning og attest til automatisk overførsel til dit bogføringssystem. Derudover har du mange andre smarte funktionaliteter, som yderligere forenkler din hverdag.

 

Brugervenligheden er en anden grund. Flere af vores kunder har skiftet til Centsoft Invoice fra andre systemer, eftersom de oplever Centsoft Invoice som meget mere enkelt at anvende.

 

Kan det betale sig for os at skaffe Centsoft Invoice?

I kan spare tid og penge ved at digitalisere jeres håndtering af leverandørfakturaer, særligt hvis I foretager fakturahåndteringen manuelt, dvs. modtager papirfakturaer, kopierer, konterer og sætter dem ind i jeres bogføringssystem. Det samme gælder, hvis I somme tider misser en faktura, som er gået tabt eller betales for sent, eller hvis I bruger tid på at lede efter gamle fakturaer.

 

Hvis I allerede har et system til fakturahåndtering, så kan I stadigvæk øge jeres effektivitet. Hvor meget afhænger af, hvor store effektivitetsfortjenester jeres nuværende system giver, hvor godt det matcher jeres arbejdsmåde, og hvor let det er at anvende.

 

Hvorfor skal vi vælge Centsoft Invoice?

Fordi det er den mest moderne løsning til håndtering af leverandørfakturaer, som findes på markedet i dag. Vores ambition er hele tiden at ligge på forkant. Det betyder tids- og omkostningsbesparelser for dig. Det betyder også, at du kan udvikle din økonomiproces fortløbende. Ved at anvende Centsoft Invoice får du adgang til nye, smarte arbejdsmåder, som gør, at I får mere kontrol, laver færre fejl, sparer tid, slipper med at lede og får et sjovere arbejde.

 

Dette er typiske kommentarer, vi får fra vores kunder:

”Vi har sparet rigtig mange timer”

”Det bliver lavet meget færre fejl”

”Det er nemt at lære, og til og med nyt personale kommer hurtigt ind i arbejdet”

”Centsoft er hurtige og lydhøre, og man får svar fra supportafdelingen direkte”

 

Hvad adskiller Centsoft fra andre systemer?

Svaret på det spørgsmål afhænger af, hvilket system du sammenligner med, men de fleste andre systemer har ikke løsninger til alle trin af faktureringsprocessen.

 

Centsoft tilbyder f.eks. automatisk fakturakontering og attest af tilbagevendende fakturaer. Fritekstfelt til søgning på alt fakturaindhold er en anden unik funktionalitet, som gør det ekstremt hurtigt at finde gamle fakturaer. Enkel sammenstilling af fakturabilag ved projektafslutning er en tredje.

 

En anden vigtig forskel er brugervenligheden. Vi arbejder meget med at gøre menuerne tydelige, layoutet intuitivt og arbejdsgangen så nem som muligt. F.eks. er det meget vigtigt, at attesteringsprocessen er enkelt for cheferne, for at attesteringsrutinerne skal fungere uden problemer.

 

Er der noget, som Centsoft mangler, som andre leverandørfakturasystemer har?

Nej, ikke hvad vi kender til.

 

Fungerer Centsoft med mit økonomisystem?

Ja, Centsoft Invoice fungerer med alle økonomisystemer: Hogia, Visma, Pyramid, SoftOne, fdt, Exicom, Garp, Fortnox, Mamut, eE, Vitec, Hansaworld, Biljant, E-conomic, Microsoft Dynamics, NAV, Björn Lundén Information, Ad med flere. Her findes en komplet fortegnelse.

 

 Hvor lang tid tager det at komme i gang?

Vi integrerer og konfigurerer systemet for dig. Tiden fra bestilling til leverance er normalt 2 uger og indebærer intet arbejde for dig som bestiller. I forbindelse med installationen foretager vi alle grundindstillinger af systemet og tilpasser det jeres arbejdsmåde. Du som økonomichef og bestiller skal bruge 2 timer på en gennemgang af det, du behøver at vide om systemet.

 

Mange bliver overraskede over, at det tager så lidt tid. Tidligere krævedes der en indledende indsats fra kunden for at kunne opsætte regler for automatisk attestproces. Men eftersom vi tilfører mere og mere kunstig intelligens, så lærer systemet selv og lidt efter lidt.

 

Hvor mange kunder har Centsoft

Vi har et par tusind kunder, og mere end 10.000 personer anvender Centsoft Invoice hver dag. Vi vokser hele tiden. Antallet af kunder steg med 30 % forrige år, og antallet af fakturaer, der håndteres i vores system, voksede med mere end 50 %.

 

Hvilke virksomheder er Centsoft Invoice egnet til?

Centsoft Invoice er allerede fra start af bygget til at passe til virksomheder i alle størrelser og brancher. Vores mindste kunde er en enmandsvirksomhed med 350 fakturaer pr. år, og vores største kunde har mere end 70.000 fakturaer pr. år.

 

Her er nogle af vores kunder: Webhallen, DesignHouse, Eins Consulting, DreamHack, Västberga Åkeri.

Der er også mange revisionsfirmaer, som vælger Centsoft Invoice for at kunne tjene sine kunder på effektiv vis.

 

Hvad koster Centsoft Invoice?

Du betaler et startbeløb for Centsoft Invoice, og derefter er det antallet af fakturaer pr. år, der regulerer prisen. Send os en e-mail med, hvor mange fakturaer du håndterer pr. år, og hvilket økonomisystem du har, og så vender vi tilbage med en pris.

kontakt@centsoft.dk